Wednesday, December 14, 2011

worker

Velmi odolný pracovní nůž, který však i dobře vypadá. Čepel je vyrobena ze třívrstvého sendviče od slovenského nožíře Miloše Gnidy, na jehož bocích je pro vysokou houževnatost použita ocel niklová, jádro je potom z osvědčené nástrojovky ČSN 19 312. Rukojeť je z krásné kořenice akátu, což je dřevo mimořádně dobře odolávající povětrnostním vlivům. Kování je ze starého svářkového železa doplněného nerezovým ozdobným kroužkem. Montáž nože je na robustní trn, procházející skrz celou rukojeť, celek je pak stažen matkou s očkem na případný řemínek. Pouzdro je ručně šito ze silné hovězí kůže.
Délka nože: 27cm; čepele: 12,5cm
Hmotnost: 281g; s pouzdrem: 395g

Cena: 6800 kč (prodáno)





2 comments:

Šárka said...

Tohle je nádherný nůž. Miluju Vaše nože s dlouhou čepelí.. Zároven mám doma jeden vyrobený pro biologickou olympiádu, byl mi předán jako jakási cena za terénní kolo...Nosím ho všude s sebou, protože správná ženská má nůž když ho zrovna nemá chlap. Pořád ho leštím a čistím, je skvělý. Hodněkrát už posloužil a když jsem ho dostala, řekli mi že to má být rodinné dědictví. Asi i bude. :))

Roman Stoklasa said...

Gratuluju k výhře, nevím, jestli Vám to řekli, ale každý nůž ode mně má broušení v mé dílně zdarma :-)